مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-04فرهنگي

درگذشت یک شاعر و یک انتصاب مدیرکل دفتر توسعه کتاب وزارت ارشاد


درگذشت شاپور جورکش و انتصاب محمدعلی مرادیان به عنوان مدیر کل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله اخبار مهم حوزه کتاب این هفته بودند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: هفته گذشته به دلیل فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلی آخر هفته رویدادهای چندان مهمی در حوزه کتاب و ادبیات رخ نداد و در گزارش هفتگی این بار اخبار مهم دو هفته گذشته در حوزه کتاب و ادبیات را در یازده خبر مرور کرده ایم.

درگذشت شاپور جورکش و انتصاب محمدعلی مرادیان به عنوان مدیر کل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله مهم ترین اخبار حوزه کتاب و ادبیات بوده است.

دیدار رییس مجلس صربستان با مختارپور، امضای تفاهمنامه بنیاد سعدی با کانون پرور فکری کودک و نوجوان، ارسال 140 هزار و 510 نسخه کتاب به کتابخانه های کشور، تشکیل کارگروه تدوین آیین نامه و قوانین پاسداشت زبان فارسی، اعلام آمار انتشار کتاب در تیرماه، انتشار فراخوان نهمین جشنواره خاتم از جمله دیگر اخبار مهمی است که در این گزارش به مرور آنها پرداخته ایم.

مشروح این گزارش را در ادامه می خوانید: دیدار رییس مجلس صربستان با مختارپور ولادیمیر اورلیچ رییس مجلس صربستان و هیأت همراه، به منظور افزایش تعاملات فرهنگی ضمن بازدید از تالار ملل و پنجره کشور صربستان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت یک شاعر و یک انتصاب مدیرکل دفتر توسعه کتاب وزارت ارشاد

درگذشت یک شاعر و یک انتصاب مدیرکل دفتر توسعه کتاب وزارت ارشاد