مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-25پزشكي

گوشی موبایل این بلا را برسرتان می آورد


رییس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران گفت:استفاده زیاد از وسایل رایانه ای مانند گوشی همراه و رایانه مشکلات عضلانی و اسکلتی را در کودکان و نوجوانان افزایش داده است؛ - گروه سلامت خبرگزاری فارس: روزانه میلیون ها نفر از مردم از موبایل و تبلت در تمام طول روز و به صورت مداوم استفاده می کنند، این در حالی است که از اثرات مخرب ناشی از استفاده ی موبایل و تبلت بر کمر و مهره های خود آگاه نیستند.

متاسفانه باید بدانید که استفاده از تلفن همراه می تواند وزن سر شما را دو تا سه برابر کند و همچنین باعث تنش و آسیب در گردن شما شود.

همین حالا هم، اگر این نوشتار را مطالعه می کنید احتمالا دچار همین مسئله هستید.

در حال حاضر احتمالا شما سر و گردن خود را به سمت جلو خم کرده اید تا موبایل و یا تبلت خود را مشاهده کنید و این بدین معنی است که شما وزن سر خود را چند برابر حالت عادی احساس خواهید کرد.

پس برای لحظه ای از مطالعه این نوشتار دست نگه دارید؛ سر و گردن خود را بالا بیاورید و صاف کنید؛ موبایل را دقیقا روبه روی صورت خود نگه داشته و بدون خم کردن سر و گردن به خواندن این نوشتار ادامه دهید.

با افزایش توانایی ها و ویژگی های پیشرفته تلفن های همراه و تبلت ها، روش های دسترسی افراد به اطلاعات و سرگرمی ها کاملا تغییر کرده است؛ به گونه ای که در طول روز و به صورت مدام در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی موبایل این بلا را برسرتان می آورد

گوشی موبایل این بلا را برسرتان می آورد