مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-02اجتماعي

اختصاص یک فروند بالگرد برای اطفا حریق جنگل های لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از در دستور کار قرار گرفتن اختصاص یک فروند بالگرد برای اطفای حریق جنگل های استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از در دستور کار قرار گرفتن اختصاص یک فروند بالگرد برای اطفای حریق جنگل های استان خبر داد.

علی سالاروند 11 مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در صورت جانمایی و احداث حوضچه های آبگیری و سایر زیرساخت های مورد نیاز، یک فروند بالگرد برای اطفا حریق جنگل ها و مراتع به استان اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: جانمایی حوضچه اطفاء حریق در شهرستان چگنی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان نمایندگان دستگاه های اجرایی استان از جمله نماینده ستاد بحران استانداری و نماینده آب منطقه ای و نماینده شرکت فرودگاه های استان صورت گرفت.

سالاروند در این خصوص گفت: جنگل های واقع در شهرستان چگنی با توجه به وسعت زیاد و تراکم بالای پوشش جنگلی و سابقه تعداد بالای حریق در سنوات گذشته به عنوان یکی از کانون های بحرانی حریق در استان مشخص شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: شش فروند بالگرد برای مناطق حفاظت شده شش استان حادثه خیز کشور به سازمان حفاظت محیط زیست تخصیص یافته است که با پیگیری های اداره کل حفاظت محیط زیست استان یکی از این بالگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک فروند بالگرد برای اطفا حریق جنگل های لرستان

اختصاص یک فروند بالگرد برای اطفا حریق جنگل های لرستان