مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-04سياسي

آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس از 16 مرداد


رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: پیش ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از 16 مرداد ماه با مراجعه به سامانه اعلامی از سوی وزارت کشور آغاز می شود.

- حسن رضانیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: انتخابات به عنوان یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برجستگی خاصی در دنیا برخوردار است چنانکه 40 دوره انتخاب در 44 سال گذشته برگزار شده و به عنوان نماد و مظهر مردمسالاری دینی مطرح شده است.

وی افزود: بر اساس سیاست های کلی انتخابات که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد در یک هم افزایی و تعامل و هماهنگی بین مجلس و دولت اصلاح قانون انتخابات در دستور کار مجلس و دولت قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار کرد: بر این اساس پس از تصویب قانون جدید و تایید شورای نگهبان انتخابات امسال بر اساس قانون جدید برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما در آستانه اولین فرآیند انتخابات یعنی ثبت نام هستیم تصریح کرد: در تقویم اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی 209 روز از 15 مرداد ماه تا 11 اسفند پیش بینی شده است.

رضانیا با بیان اینکه 15 مرداد دستور برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور صادر خواهد شد ادامه داد: از روز 16 تا 22 مرداد پیش ثبت نام داوطلبان از ساعت 8 صبح تا 18 انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس از 16 مرداد

آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس از 16 مرداد