مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:322023-07-30اقتصادي

پرداخت 20.5 میلیارد ریال حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: 20 میلیارد و 480 میلیون ریال برای پرداخت حق بیمه ی اجتماعی زنان سرپرست خانوار استان از ابتدای سال جاری پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: 20 میلیارد و 480 میلیون ریال برای پرداخت حق بیمه ی اجتماعی زنان سرپرست خانوار استان از ابتدای سال جاری پرداخت شد.

وی گفت: برای حمایت همه جانبه از مددجویان این نهاد در راستای توانمند کردن آنان، هزار و 158 نفر از خدمات بیمه اجتماعی بهره مند شدند که از این تعداد 888 نفر در قالب زنان سرپرست خانوار شهری و 270 نفر در قالب مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی هستند.

  وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی پس از رسیدن به سن 55 سالگی در زنان و سن 60 سالگی در آقایان و با پرداخت حداقل 10 سال پرداخت حق بیمه می توانند از خدمات بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری بگیری و سایر مزایا نیز بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اضافه کرد: هدف از اجرای برنامه بیمه های اجتماعی، اجرای صحیح قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر سرمایه گذاری برای توانمندسازی مددجویان زیرپوشش و تامین پشتوانه اقتصادی برای این خانواده ها که منتج به خروج پایدار از تحت حمایت امداد می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 20.5 میلیارد ریال حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار خراسان جنوبی

پرداخت 20.5 میلیارد ریال حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار خراسان جنوبی