مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 20:512023-08-11اقتصادي

آمادگی بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری 14 هزار میلیارد تومانی در نیروگاه چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سید پرویز فتاح امروز در جلسه شورای اداری چابهار اظهارکرد: پس از بازدید از بندر شهید بهشتی و نیروگاه چابهار با حضور در فرمانداری این شهرستان، با مسولان مناطق جنوبی استان، مدیران کل و فرمانداران نیکشهر، کنارک، راسک، سرباز، دشتیاری، لاشار، دلگان، چابهار و فنوج دیدار کردیم و از آخرین وضعیت طرح ها و برنامه های در دست اجرا مطلع شدیم.

وی بیان کرد: در جلسه شورای اداری و معتمدان چابهار تصمیمات خوبی به نفع مردم منطقه اتخاذ شد و در بخش اقتصادی با توجه به نیاز استان به تولید برق بیشتر به عنوان زیرساخت توسعه، بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری 14 هزار میلیارد تومانی به منظور 2 برابر شدن ظرفیت تولید نیروگاه چابهار و افزایش ظرفیت تولید آن به یک هزار مگاوات، اعلام آمادگی کردیم.

رییس بنیاد مستصعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: البته این سرمایه گذاری بنیاد نیازمند تضمین تامین خوراک گاز نیروگاه و تکمیل خطوط انتقال برق است.

وی با اشاره به حضور برخی شرکت های بنیاد مستضعفان در بندر شهیدبهشتی چابهار گفت: این شرکت ها در بخش های مختلف این بندر در حال فعالیت و سرمایه گذاری هستند ولی در جلسه فرمانداری چابهار مصوب شد بنیاد مستضعفان در مرحله اول سرمایه گذاری یک هزار و 200 میلیارد تومانی در بخش پایانه غلات این بندر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری 14 هزار میلیارد تومانی در نیروگاه چابهار

آمادگی بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری 14 هزار میلیارد تومانی در نیروگاه چابهار