مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-08سياسي

آغاز اصلاح روشنایی معابر در مناطق محروم ارومیه


با هدف محرومیت زدایی، اصلاح روشنایی معابر در مناطق محروم ارومیه آغاز شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر توزیع برق باهنر ارومیه گفت: با هدف محرومیت زدایی، اصلاح روشنایی معابر در مناطق محروم ارومیه آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، اسماعیل بهرامی، مهمترین اقدام این ناحیه در حوزه بهره برداری، سرویس روشنایی معابر در مناطق محروم است که این امر جهت محرومیت زدایی مناطق کوهنورد، کشتارگاه و بادکی از اول مرداد ماه سال جاری آغاز شده و در حال حاضر این اقدام در روستای بادکی به طور کامل به اتمام رسیده و در بلوارهای کوهنورد و کشتارگاه در حال اجرا بوده و تا پایان ماه جاری به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: برنامه ریزی های لازم جهت اصلاح روشنایی شهری و روستایی حوزه مدیریت توزیع برق باهنر در حال انجام بوده و انتظار می رود تا پایان سال جاری تا حد استاندارد مورد نظر برسد.

بهرامی در ادامه به دیگر اقدامات توزیع برق باهنر در شاخه بهره برداری پرداخت و گفت: نصب 5 دستگاه ترانسفورماتور هوایی مجموعأ به قدرت 780 کیلو ولت، احداث خط بیست کیلو ولت به طول 10 کیلومتر در مناطق مرزی سرو، نصب یک دستگاه اتوبوستر بروی فیدر Of1 سرو، نصب 600 دستگاه چراغ 70 وات در روستاهای تحت پوشش این مدیریت در سال 1401، سروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اصلاح روشنایی معابر در مناطق محروم ارومیه

آغاز اصلاح روشنایی معابر در مناطق محروم ارومیه