مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-26بين الملل

درگیری میان شبه نظامیان متحد ارتش آمریکا در شرق سوریه


درگیری های شدیدی با سلاح سنگین و سبک میان گروهی از شبه نظامیان متحد ارتش آمریکا در اطراف پایگاه های غیرقانونی این کشور در میادین نفت و گاز در شرق سوریه رخ داده است.

- درگیری های شدیدی با سلاح سنگین و سبک میان گروهی از شبه نظامیان متحد ارتش آمریکا در اطراف پایگاه های غیرقانونی این کشور در میادین نفت و گاز در شرق سوریه رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این درگیری های متوالی در حومه استان دیرالزور تعدادی از این شبه نظامیان کشته و زخمی شدند و دامنه درگیری ها که در پی کنترل، نفوذ و توزیع نفت به سرقت رفته سوریه و تقسیم منابع در منطقه رخ داد، گسترش یافت.

منابع محلی در دیرالزور گفتند، در این درگیری میان نیروهای مسلح موسوم به شورای نظامی دیرالزور وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه قسد ؛ متحد ارتش آمریکا و نیروهای آسایش و نیروهای مبارزه با تروریسم معروف به الهات که آنها هم از شاخه های نیروهای دموکراتیک سوریه هستند، تعدادی از شبه نظامیان متحد ارتش آمریکا کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

درگیری ها به مناطق مختلف دیرالزور کشیده شد و به گفته منابع محلی، در درگیری ها که از نزدیک پایگاه آمریکا در شرکت گاز طبیعی کونیکو تا پایگاه غیرقانونی این کشور در میدان نفتی العمر در حومه شمالی دیرالزور امتداد داشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری میان شبه نظامیان متحد ارتش آمریکا در شرق سوریه

درگیری میان شبه نظامیان متحد ارتش آمریکا در شرق سوریه