مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-21دانش

مه پاشی محیطی در گیلان برای مقابله با وفور پشه آئدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سید محمود رضوانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اقداماتی که برای کنترل پشه آئدس در حال انجام است، - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اقداماتی که برای کنترل پشه آئدس در حال انجام است، گفت: تاکنون این پشه در نقاطی از دو شهرستان رشت و انزلی یافت شده که برای کنترل وفور آن از همان روزهای ابتدایی شناسایی آن، مه پاشی محیط در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو ، سید محمود رضوانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اقداماتی که برای کنترل پشه آئدس در حال انجام است، اظهار کرد: تاکنون این پشه در نقاطی از دو شهرستان رشت و انزلی یافت شده که برای کنترل وفور آن از همان روزهای ابتدایی شناسایی آن، مه پاشی محیط در حال انجام است.

وی افزود: مه پاشی نقاطی که پشه در آنها صید و شناسایی شده منجر به کاهش و کنترل تعداد پشه ها می شود و این مهم با نظارت کارکنان بهداشت محیط در حال انجام است تا بتوانیم از وفور پشه جلوگیری کنیم و مانع از تولید و مثل بیشتر پشه شویم.

رضوانی با بیان اینکه بهسازی محیط می تواند گام اصلی مقابله با پشه آئدس باشد، تصریح کرد: پشه آئدس در ظرف هایی که اندکی آب در آن ها جمع شده باشد مانند ظروف کنسرو رها شده در طبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه پاشی محیطی در گیلان برای مقابله با وفور پشه آئدس

مه پاشی محیطی در گیلان برای مقابله با وفور پشه آئدس