مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-22سياسي

تصویب لایحه تجارت مرزی در مجلس/ فعالان تجارت دریایی نگران هستند


با تصویب لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در مجلس، فعالان تجارت دریایی در استان بوشهر نگران آینده شغلی خود هستند.

- بوشهر- با تصویب لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در مجلس، فعالان تجارت دریایی در استان بوشهر نگران آینده شغلی خود هستند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: هم جواری با خلیج فارس باعث شده تا مردم استان بوشهر از دیرباز در عرصه تجارت دریایی و مراودات تجاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس فعالیت داشته باشند.

سال ها است که تلاش می شود واردات کالای همراه ملوان قانونمند شود و دولت با ارائه لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) در مسیر تصویب این قانون گام برداشت.

نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه 31 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان با 181 رأی موافق، 20 رأی مخالف و 19 رأی ممتنع از مجموع 215 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

اگرچه غالب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با این لایحه موافقت کرده اند ولی بسیاری از لنج داران عقیده دارند که این لایحه موجب تعطیلی کسب و کار آنها در آینده خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه تجارت مرزی در مجلس/ فعالان تجارت دریایی نگران هستند

تصویب لایحه تجارت مرزی در مجلس/ فعالان تجارت دریایی نگران هستند