مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-15سياسي

برگزاری نشست تخصصی تبیین اولویت های 12 گانه ایران اسلامی


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری نشست تخصصی تبیین اولویت های 12 گانه ایرانی اسلامی در مقابل آرمان های 17 گانه سند توسعه پایدار 2030 خبر داد.

- حجت الاسلام احسان فرد آقایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی و در راستای توجه به مباحث تمدنی و نقش بی بدیل حرکت عظیم مسلمانان در پیاده روی اربعین، همچنین نقشی که در مواجه تمدنی بین جبهه حق و باطل وجود دارد، با عنایت به ضرورت گفتمان سازی میان نخبگان و اقشار تأثیرگذار در خصوص طراحی و ارائه مدل حکمرانی بر پایه ی الگوهای اسلامی ایرانی نشست تخصصی تبیین اولویت های 12 گانه ایرانی اسلامی در مقابل آرمان های 17 گانه سند توسعه پایدار 2030 با حضور استاد و دانشمند فرهیخته حضرت حجت الاسلام علی کشوری دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم از مدیران دستگاه های فرهنگی مختلف، اقشار مختلف تأثیرگذار و اساتید دعوت شده تا در این نشست تخصصی نسبت به شنیدن آخرین الگوهای پیشرفت و تمدن ایرانی اسلامی به بحث و تبادل نظر پرداخته شود تا در نهایت به ارائه الگوهای عملیاتی در این زمینه برسیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این نشست با حضور نخبگان و اقشار تأثیرگذار حوزه های مختلف از جمله دانشگاه و حوزه، فردا چهارشنبه رأس ساعت 8 ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تخصصی تبیین اولویت های 12 گانه ایران اسلامی

برگزاری نشست تخصصی تبیین اولویت های 12 گانه ایران اسلامی