مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-05اقتصادي

ظرفیت گردشگری چهارباغ مورد توجه سرمایه گذاران قرار بگیرد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: شهرستان چهارباغ دارای ظرفیت بی نظیری برای سرمایه گذاری گردشگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، جلسه هم افزایی با سرمایه گذاران بخش خصوصی در چهارباغ با حضور فرماندار شهرستان چهارباغ و مدیر کل میراث فرهنگی برای بررسی و رفع مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان روز شنبه 14 مرداد 1402 در محل اداره کل میراث فرهنگی البرز برگزار شد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اینکه چهارباغ گنجینه ای از ظرفیت های بی نظیر گردشگری است، اظهار کرد: نزدیکی به فرودگاه پیام و برخورداری از فضاهای گردشگری و تفریحی غنی، می تواند این شهرستان را به یکی از مناطق اثرگذار در صنعت گردشگری استان تبدیل کند.

خاکی با بیان اینکه از حضور سرمایه گذاران در چهارباغ و سایر شهرستان های استان استقبال می شود افزود: البرز با وجود داشتن شهرستان ها و ظرفیت های بسیار گردشگری از لحاظ زیرساخت های گردشگری و اقامتی نیاز به تقویت دارد.

هر آخر هفته نزدیک به چند میلیون گردشگر از البرز عبور می کنند که در صورت وجود ظرفیت ها و زیرساخت های مناسب گردشگری قطعاً در استان توقف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت گردشگری چهارباغ مورد توجه سرمایه گذاران قرار بگیرد

ظرفیت گردشگری چهارباغ مورد توجه سرمایه گذاران قرار بگیرد