مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-06اقتصادي

دهقانی: معاونت علمی سالانه4 هزار میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در اختیار دارد


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با بیان اینکه اقتصاد آذربایجان شرقی به دست مردم اداره می شود، گفت: معاونت علمی سالانه 3 تا 4 هزار میلیارد تومان گرنت یا تسهیلات بلاعوض در اختیار دارد که با یک حساب سرانگشتی در بهترین حالت به هر استان 100 .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقانی صبح امروز در نشست شورای اقتصاد دانش بنیان استان آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های این استان برای برخورداری از اقتصادی مبتنی بر دانش، فناوری نوآوری اظهار کرد: این استان دارای نقاط قوت بسیاری است و در حوزه اقتصاد دانش بنیان کارهای خوبی صورت گرفته است.

متوسط سهم بخش خصوصی از اقتصاد کشور بیش از 30 درصد نیست وی افزود: متوسط سهم بخش خصوصی از اقتصاد کشور بیش از 30 درصد نیست، بنابراین، عمده اقتصاد کشور دولتی است اما 90 درصد اقتصاد در آذربایجان شرقی در دست بخش خصوصی است و معتقدیم اقتصاد بخش خصوصی  کارآمدتر، ارزش آفرین تر و بهره ورتر است.

    معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با اشاره به حمایت سه برابری از توسعه زیرساخت های فناورانه و نوآورانه در استان آذربایجان شرقی گفت: نیاز به یک پارک علم و فناوری جامع و متناسب با ظرفیت های استان، مراکز هم آفرینی و توسعه فناوری و سایر زیرساخت ها حس می شود؛ از همین جهت توسعه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: معاونت علمی سالانه4 هزار میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در اختیار دارد

دهقانی: معاونت علمی سالانه4 هزار میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در اختیار دارد