مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-15سياسي

ساماندهی سایت زباله تنکابن تا پایان امسال


سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران با اشاره به ضرورت رفع معضل شیرابه در تنکابن، گفت: سایت زباله تنکابن تا پایان امسال باید ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، احمد توکلی صبح امروز در بازدید از سایت زباله و بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی(ره) تنکابن به همراه مدیرکل بازرسی مازندران جهت بررسی آخرین وضعیت این دو طرح شهرستان باقدردانی از مدیرکل بازرسی استان جهت ورود به طرح های عمرانی برای نظارت بر اجرای پروژه ها، اظهار کرد: حضور سازمان بازرسی به طرح های عمرانی در حال اجرا، کمک به بعد نظارتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساماندهی سایت زباله تنکابن یکی از طرح های مهم حوزه عمرانی غرب استان است که به اتفاق مدیرکل بازرسی مورد بازدید قرار گرفت، افزود: درباره پسماند و شیرابه محل دفن زباله تصمیم گیری شده است و بهسازی فضای موجود و ساماندهی لندفیلد قدیمی در دستور کار شهرداری تنکابن قرار دارد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در این بازدید، شهردار و فرماندار مشکلات را مطرح کردند و در همان محل تصمیم گیری شده است، یادآورشد: براساس برنامه ریزی ، سایت زباله تنکابن توسط شهرداری باید تا پایان سال ساماندهی و معضل شیرابه نیز برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سایت زباله تنکابن تا پایان امسال

ساماندهی سایت زباله تنکابن تا پایان امسال