مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-22ورزشي

ابراز نگرانی منصوریان از وضعیت چمن استادیوم انزلی


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز نگرانی از وضعیت زمین چمن استادیوم سیروس قایقران بندرانزلی گفت: در سال گذشته که به انزلی آمدیم این ورزشگاه از زمین چمن بسیار خوبی برخوردار بود ولی اکنون در وضعیت مناسبی قرار ندارد که ذهن ما را درگیر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه این شهر بندرانزلی و گیلان فوتبالیست های زیادی را تقدیم کشور کرده است، اظهار کرد: قدمت فوتبال در گیلان و انزلی به سالیان دور باز می گردد و این شهر در گذشته فوتبالیست های خوب و ملی مانند زنده یاد سیروس قایقران، آقایان صالح نیا، غفور جهانی و غیره را به فوتبال آسیا معرفی کرده است.

  وی با قدردانی از زحمات سرمربی سابق و مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: به پژمان نوری و مازیار زارع خسته نباشید می گویم که واقعا پارسال زحمت کشیدند و فردا هم روبه روی مهدی تارتار هستیم.

  سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز نگرانی از وضعیت زمین چمن استادیوم سیروس قایقران بندرانزلی افزود: در سال گذشته که به انزلی آمدیم این ورزشگاه از زمین چمن بسیار خوبی برخوردار بود ولی اکنون در وضعیت مناسبی قرار ندارد که ذهن ما را درگیر کرده است، لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی منصوریان از وضعیت چمن استادیوم انزلی

ابراز نگرانی منصوریان از وضعیت چمن استادیوم انزلی