مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:002023-07-25اقتصادي

ضرورت تفکیک سهم هر دستگاه در طرح ساماندهی طرح «قره سو»


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره وقفه پیش آمده برای ساماندهی رودخانه «قره سو»، گفت: سهم هر دستگاه در طرح ساماندهی طرح «قره سو» باید به صورت شفاف مشخص و تفکیک شود.

- کرمانشاه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره وقفه پیش آمده برای ساماندهی رودخانه قره سو ، گفت: سهم هر دستگاه در طرح ساماندهی طرح قره سو باید به صورت شفاف مشخص و تفکیک شود.

افشین یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ساماندهی رودخانه قره سو، اظهار کرد: بر اساس دستور ستاد ساماندهی رودخانه قره سو سال گذشته مقرر شد که سه دستگاه متولی از جمله شرکت آب و فاضلاب، شرکت آب منطقه ای و شهرداری کرمانشاه اقدامات تخصصی احیای این رودخانه را دنبال کند.

وی افزود: بر اساس تقسیم مسئولیت های صورت گرفته مقرر شد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه جداسازی فاضلاب رو بر عهده بگیرد و به بالا دست انتقال دهد و پاکسازی از پل کمربندی غربی تا پل کمربندی شرقی که قرار است به عنوان یک تفرجگاه مورداستفاده قرار گیرد را انجام دهد که بر همین اساس این شرکت 30 اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: آنچه که در ستاد ساماندهی قره سو مطرح شد بر این اساس بود که بهره برداری از بستر رودخانه قره سو که مالکیت این بخش با شرکت آب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تفکیک سهم هر دستگاه در طرح ساماندهی طرح «قره سو»

ضرورت تفکیک سهم هر دستگاه در طرح ساماندهی طرح «قره سو»