مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-07سياسي

ضمانت های دولتی برای طرح های اقتصادی بخش غیردولتی صادر می شود


نمایندگان مجلس در مصوبه ای به وزارت اقتصاد مجوز صدور ضمانت نامه های دولتی طرح های اقتصادی بخش غیردولتی در راستای حمایت از تامین منابع مالی خارجی دادند.

- نمایندگان مجلس در مصوبه ای به وزارت اقتصاد مجوز صدور ضمانت نامه های دولتی طرح های اقتصادی بخش غیردولتی در راستای حمایت از تامین منابع مالی خارجی دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز دوشنبه، ماده 28 طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را تصویب کردند.

طبق بند الف ماده 28، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده می شود برای حمایت از تامین منابع مالی خارجی مورد نیاز طرح های اقتصادی بخش غیردولتی که توجیه فنی، اقتصادی آن به تصویب شورا رسیده باشد با اخذ تضامین لازم معتبر، نسبت به صدور ضمانتنامه دولتی اقدام نماید.

ب - به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده می شود تا در قبال اخذ تضامین لازم و معتبر، برای صادرکنندگان کالاها و خدمات یا پیمانکاران ایرانی خارج از کشور و با تصویب شورا، نسبت به صدور ضمانتنامه دولتی اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضمانت های دولتی برای طرح های اقتصادی بخش غیردولتی صادر می شود

ضمانت های دولتی برای طرح های اقتصادی بخش غیردولتی صادر می شود