مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-16سياسي

مواکب حسینی مرز چذابه در حال راه اندازی هستند


افراد در مرز چذابه در حال راه اندازی موکب ها، سازه های بسیار سنگین و زیبا، حسینیه و آشپزخانه هستند.

- چذابه- فرمانده سپاه خوزستان گفت: افراد در مرز چذابه در حال راه اندازی موکب ها، سازه های بسیار سنگین و زیبا، حسینیه و آشپزخانه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از طرح های عمرانی سپاه خوزستان در مرز چذابه در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز همه دلدادگان از نقاط مختلف دنیا گرد هم می آیند تا یک رویداد بسیار مهم و یک راهپیمایی عظیم که سراسر معنویت و آرامش قلوب و محبت به یکدیگر است را رقم بزنند.

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی موکب ها در مرز چذابه اظهار کرد: افراد در مرز چذابه در حال راه اندازی موکب ها، سازه های بسیار سنگین و زیبا، حسینیه و آشپزخانه برای زائرانی هستند که از راه دور می آیند.

وی اظهار کرد: 144 سرویس بهداشتی از عین دو اهواز تا ورودی موکب ها در حال ساخت است و در بحث حمل - نقل و تهیه آب - یخ و دیگر احتیاجاتی که عتبات احتیاج دارند از جمله کامیون، جرثقیل و سایر وسایل برای خدمات رسانی به مردم به کار گرفته شدند.

سردار شاهوارپور اضافه کرد: در روزهای آینده سیل عظیمی از زوار راهی کربلا خواهند شد و با افتخار دوباره همایشی بزرگ از گردهمایی شیعیان و دلداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب حسینی مرز چذابه در حال راه اندازی هستند

مواکب حسینی مرز چذابه در حال راه اندازی هستند