مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-18سياسي

حاجی صادقی: نباید اجازه دهیم دشمن قله های فکری جوانان را تصاحب کند


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: امروز دشمن تلاش می کند در جنگ شناختی قله های فکری جوانان را تصاحب کند و ما نباید اجازه دهیم که دشمن به اهداف خود برسد.

- حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: امروز دشمن تلاش می کند در جنگ شناختی قله های فکری جوانان را تصاحب کند و ما نباید اجازه دهیم که دشمن به اهداف خود برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه یکی از بزرگترین موانع در مسیر انقلاب را غفلت عنوان و تصریح کرد: غفلت در شکل های مختلف از جمله غفلت از دشمن ، غفلت از پاسداری و غفلت از درد و رنج معنوی بروز می کند و همواره باید مراقب باشیم در هیچ یک از این عرصه ها دچار غفلت نشویم.

وی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری (مد ظله) از سبزپوشان حریم ولایت این است که شما پاسدار باشید و از پاسداری خود حفاظت کنید و از این موضوع غفلت نکنید.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: دشمن تلاش می کند تا قبح گناه را در جامعه بشکند و امروز اهتمام به ترویج مبانی دینی و اخلاقی یک جهاد است.

ترویج سبک زندگی غربی و نفوذ در سرزمین های فکری جوانانمان نقشه دیگر دشمنان است که باید برای مقابله با آن دارای برنامه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی صادقی: نباید اجازه دهیم دشمن قله های فکری جوانان را تصاحب کند

حاجی صادقی: نباید اجازه دهیم دشمن قله های فکری جوانان را تصاحب کند