مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-06سياسي

رسانه ملی باید به موقعیت شناس و انسان شناسی باشد


نماینده ولی فقیه در گیلان با توصیه به مدیران رسانه ملی در خصوص توجه به نسل جدید در حوزه های مختلف گفت: رسانه ماندگار نیازمند زمان شناسی موقعیت شناسی و انسان شناسی است و تا زمانی که به این امر توجه نشود نمیتوان در جذب مخاطب موثر عمل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حضرت آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیما مرکز گیلان در سالن اجتماعات بانک صادرات با بیان اینکه انسان در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی دارای ظرافت بسیار زیاد است، اظهار کرد: باید تمامی مسؤولان و مدیران دستگاه های اجرایی به ظرافت های موجود در جامعه توجه کرده و آن را عملی کنند.

وی با توصیه به مدیران رسانه ملی در خصوص توجه به نسل جدید در حوزه های مختلف گفت: رسانه ماندگار نیازمند زمان شناسی، موقعیت شناسی و انسان شناسی است و تا زمانی که به این امر توجه نشود نمی توان در جذب مخاطب مؤثر عمل کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید لزوم توجه به ویژگی زمان شناسی در شهدای کربلا و امام راحل(ره) بیان کرد: شهدای کربلا در روز عاشورا و امام راحل (ره) زمان شناس بوده و در زمانی مناسب به جهاد در راه خدا پرداخته و در این راه جان خود را فدای خدای خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی باید به موقعیت شناس و انسان شناسی باشد

رسانه ملی باید به موقعیت شناس و انسان شناسی باشد