مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-26سياسي

جریان تحریف مصادیقی از بی دینی را با دین داری جمع می کند


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دوست و دشمن می دانند که عاشورا جریان مبارزاتی است اما تحریف کاری می کند که شما از این حماسه، جریان مذاکراتی استخراج کنید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین روح الله حریزاوی صبح امروز در یادواره شهدای ستادهای نماز جمعه استان چهارمحال و بختیاری گفت: مقام معظم رهبری انتظار دارند اسلامی که ما ترویج می کنیم، اسلام عاشورایی و اسلام انقلابی باشد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اسلام انقلابی مختصاتی دارد، خاطرنشان کرد: اسلام ناب یک اسلام معترض، تحول گرا، قیام گر و حرکت کننده است و امام حسین(ع) با قیام عاشورا انسان های آرمان گرا را اینگونه تربیت کردند.

قرائت بنی امیه از اسلام طاغوت بود با چهره اسلام وی با اشاره به اینکه عاشورا صحنه جدال 2 اسلام بود، تصریح کرد: قرائت بنی امیه از اسلام طاغوت بود با چهره اسلام و اهتمام علما به برپایی روضه و مراسمات عزاداری برای زنده نگهداشتن اسلام واقعی است.

حریزاوی اسلام سیدالشهدا(ع) را ترکیبی از حماسه و عرفان دانست و افزود: اندیشه امام حسین(ع) در اوج دنیاگریزی و آخرت پذیری سراسر حماسه بود و جمع این 2 خصیصه اسلام عاشورایی و انقلابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان تحریف مصادیقی از بی دینی را با دین داری جمع می کند

جریان تحریف مصادیقی از بی دینی را با دین داری جمع می کند