مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-08ورزشي

برنامه ادامه مسابقات اعلام شد/ مسیر دشوار نوجوانان تا قهرمانی


برنامه مراحل حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد و تیم ملی ایران مسیر بسیار دشواری برای کسب مقام قهرمانی پیش رو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراحل حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از امروز (سه شنبه 17 مرداد) آغاز می شود تا 16 تیم ایتالیا، ژاپن، مصر، کلمبیا، بلژیک، اسلوونی، آمریکا، پورتوریکو، فرانسه، مکزیک، کره جنوبی، آرژانتین، بلغارستان، برزیل، صربستان و ایران در چهار روز باقی مانده این رقابت ها برای کسب مقام قهرمانی تلاش کنند.

بدیهی است که هر شکستی در این مراحل به معنی دوری از مقام قهرمانی خواهد بود و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مسیر بسیار دشواری برای رسیدن به این مقام دارد.

شاگردان محمد وکیلی از ساعت 20:30 دقیقه امروز (سه شنبه 17 مرداد) در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف صربستان می روند و در صورت شکست حریف ساعت 30 دقیقه بامداد پنجشنبه 19 مرداد در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار بلژیک – اسلوونی خواهند رفت.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران (رتبه دوم جهان با 106 امتیاز) در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی، باید با تیم صعود کننده از بین چهار تیم ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی و آرژانتین مبارزه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ادامه مسابقات اعلام شد/ مسیر دشوار نوجوانان تا قهرمانی

برنامه ادامه مسابقات اعلام شد/ مسیر دشوار نوجوانان تا قهرمانی