مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-04سياسي

هیچ بهانه ای در رفع تصرف حریم و بستر زاینده رود پذیرفتنی نیست


رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام اسدالله جعفری بر لزوم اجرای سریع، درست و کامل آزادسازی های حریم و بستر زاینده رود و دیگر منابع ملی تاکید کرد و اظهار داشت: رفع تصرفات از حریم و بستر زاینده رود و دیگر منابع ملی باید با سرعت و به طور کامل، دقیق و در تمام نقاط استان انجام شود و هیچ بهانه ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.

وی افزود: سازمان آب منطقه ای برای رفع برخی ابهامات، اقدام به جانمایی و مشخص کردن مجدد حریم رودخانه زاینده رود کرده و پس از آن همه افراد و ارگان ها موظف به پیروی از قانون خواهند بود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، تصریح کرد: در برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز، بدون تبعیض عمل شود تا اقدامات انجام گرفته در این حوزه تحت تأثیر سلایق و روابط افراد خاص، قرار نگیرد.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان از مردم خواست پیش از اینکه اقدام به خرید یا سرمایه گذاری جهت ساخت و ساز در اراضی غیرمسکونی کنند حتماً با استعلام از نهادهای ذیربط همچون سازمان منابع طبیعی، آب منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بهانه ای در رفع تصرف حریم و بستر زاینده رود پذیرفتنی نیست

هیچ بهانه ای در رفع تصرف حریم و بستر زاینده رود پذیرفتنی نیست