مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-07اجتماعي

هدفگذاری سند تحول بنیادین تربیت دانش آموزان چند ساحه ای است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سند تحول آموزش و پرورش رویکرد اصلی توجه به تربیت نسل آینده در ساحه های مختلف است که یکی از این ساحه ها نیز زیستی و تربیت بدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ما، کلام الله صفری پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از روند برگزاری مسابقات ورزشی پسران سراسر کشور در مقطع ابتدایی و در سالن وزنه برداری شهدای مدافع حرم استان اردبیل اظهار کرد: اردبیل از امروز به مدت 10 روز آینده میزبان مسابقات ورزشی پسران و دختران دانش آموز مقطع ابتدایی در دو رشته فوتسال و والیبال است که با همراهی مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی در این رقابت ها حضور پیدا کرده اند.

وی یاد و خاطره 3400 شهید استان اردبیل را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: استان زرخیز اردبیل با خون 3400 شهیدی که تقدیم انقلاب کرده در نقطه عظمت و صلابت ایران اسلامی قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون ایثارگری ها و رشادت های شهدا برشمرد و بیان کرد: استقامت خانواده های معظم شهدا در حفظ و صیانت این نظام تأثیری بی بدیل داشته است.

صفری با قدردانی از حضور رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی در نظارت بر روند برگزاری این مسابقات تصریح کرد: ما فضای رقابت سالم را در این استان برای دانش آموزان ابتدایی مهیا کردیم که نه تنها به دنبال اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری سند تحول بنیادین تربیت دانش آموزان چند ساحه ای است

هدفگذاری سند تحول بنیادین تربیت دانش آموزان چند ساحه ای است