مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-21ورزشي

تراکتور برای شکست شارجه نیازمند هماهنگی فنی است


مهم ترین مساله تراکتور آن است که این تیم مقابل شارجه به هارمونی فنی و تاکتیکی برسد.

- عباس چمنیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار سه شنبه شب تراکتور ایران و شارجه امارات در پلی آف لیگ قهرمان آسیا اظهار داشت: با توجه به بازیکنانی که تراکتور جذب کرد و همگی بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند انتظار عملکرد و نتایج بهتری از این تیم در شروع لیگ می رفت اما شاید تغییرات زیاد در ترکیب تیم و ناهماهنگی بازیکنان باعث شد که تراکتور شروع خوبی در لیک کشورمان نداشته باشد و با مشکل مواجه شود اما بازی در پلی آف آسیا شرایط دیگری دارد.

وی افزود: قطعاً بازیکنان این تیم با توجه به تجارب و سوابق خوبی که دارند به بلوغ رسیده اند تا مقابل این تیم اماراتی بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

تیم های باشگاهی ما معمولاً مقابل تیم عربی حوزه خلیج فارس نتایج بهتری دارند و از نظر روحی و روانی نسبت به این تیم ها برتری داریم فقط امیدوارم تراکتور تا شروع مسابقه هماهنگی لازم را پیدا کند.

  مدیر فنی اسبق تراکتور در مورد اظهارات امیرحسین حسین زاده بعد از باخت مقابل پرسپولیس که گفته بود این شکست برای برخی از بازیکنان ما اهمیت ندارد، عنوان کرد: حسین زاده بازیکن من بوده و به خوبی شخصیت او را می شناسم قطعاً نظر او این نبوده که نتیجه بازی برای بازیکنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور برای شکست شارجه نیازمند هماهنگی فنی است

تراکتور برای شکست شارجه نیازمند هماهنگی فنی است