مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-04سياسي

آمریکایی ها به دنبال جریان سازی رسانه ای علیه اخلاق هستند


مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: امروز دنیای غرب به رهبری سرمایه داری آمریکا به کمک و مدد رسانه های مختلف به خصوص رسانه های نوین هر آنچه بخواهد را تبدیل به هنجار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر قوامی ظهر جمعه در خطبه های پیش از نماز جمعه اظهار کرد: آن زمانی که اندیشمندان علوم انسانی مدرن رسانه را ابزار انتقال پیام و مدیریت افکار ملت های تحت ستم خود نامیدند چند دهه می گذرد و امروز آنچه آنها در فکر و اندیشه خود در خصوص استعمار و استحمار ملت های مظلوم و ستمدیده غرب آسیا و آفریقا می پروراندند به یک جریان دائمی عملی ظالمانه در رسانه های جریان غالب تبدیل شده است.

وی افزود: امروز دنیای غرب به رهبری سرمایه داری آمریکا به کمک و مدد رسانه های مختلف به خصوص رسانه های نوین هر آنچه بخواهد را تبدیل به هنجار و کنش جمعی می کند و از باورنکردنی ترین رویاها تا غیر انسانی ترین رفتارها را به نام پیشرفت و مدرنیته و رشد انسانی به جای آموزه ها و تعالیم الهی در افکار و اندیشه ها جاری و ساری می کند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در کشاکش رقابت بین دو تفکر مادی کمونیستی و سرمایه داری صدای بلند بازگشت دین به عرصه جامعه با استفاده از ابزار رسانه فطری دین توسط مردی عالم در حوزه فقه و فلسفه تمام ساخته های فکری و رسانه ای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها به دنبال جریان سازی رسانه ای علیه اخلاق هستند

آمریکایی ها به دنبال جریان سازی رسانه ای علیه اخلاق هستند