مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-06اقتصادي

مصرف آب در مشهد؛ هر ثانیه معادل 10 هزار بطری آب خانواده


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: مصرف آب در مشهد به طور متوسط روزانه حدود 11 هزار لیتر در ثانیه است، البته این میزان در پیک ساعتی به حدود 15 تا 16 هزار لیتر بر ثانیه می رسد؛ - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: مصرف آب در مشهد به طور متوسط روزانه حدود 11 هزار لیتر در ثانیه است، البته این میزان در پیک ساعتی به حدود 15 تا 16 هزار لیتر بر ثانیه می رسد؛ یعنی در هر ثانیه حدود 10 هزار بطری آب خانواده مصرف می شود.

حسین اسماعیلیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ما خشک ترین سال آبی را در مشهد سپری می کنیم، اظهار کرد: استان خراسان رضوی بیشترین تاثیر شدت خشکسالی و کاهش بارندگی را در سال آبی جاری در کشور داشته و در مشهد این شدت کاهش بارندگی و خشکسالی بیشتر بوده، به طوری که 100 درصد وسعت شهرستان مشهد در وضعیت خشکسالی بسیار شدید قرار دارد.

وی بیان کرد: میزان کل بارندگی های مشهد 84 میلی متر بوده که نسبت به دوره آماری بلندمدت بیش از 65 درصد و نسبت به سال گذشته 61 درصد کاهش داشته است.

این یک سال بی سابقه است و در طول دوره آماری چنین سالی را به ویژه در مشهد نداشتیم.

تاکنون هیچ آبی به سد دوستی وارد نشده است اسماعیلیان با بیان اینکه بخش زیادی از آب کلان شهر مشهد از طریق منابع آب سطحی و سدها تامین می شود، عنوان کرد: سدها بسیار متاثر از وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب در مشهد؛ هر ثانیه معادل 10 هزار بطری آب خانواده

مصرف آب در مشهد؛ هر ثانیه معادل 10 هزار بطری آب خانواده