مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-07اقتصادي

جنوب کرمان رتبه اول سطح زیرکشت محصولات سبزی و صیفی گلخانه ای کشور را دارد


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: جنوب کرمان با دارا بودن بیش از 2780 هکتار و با تولید 500 هزار تن انواع محصولات سبزی و صیفی گلخانه ای، - ایسنا/کرمان مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: جنوب کرمان با دارا بودن بیش از 2780 هکتار و با تولید 500 هزار تن انواع محصولات سبزی و صیفی گلخانه ای، رتبه اول سطح زیرکشت و رتبه دوم تولید محصولات جالیزی در کشور را به خود اختصاص داده است.

صادق حسین زاده در گفت وگو با ایسنا افزایش سطح زیرکشت محصولات گلخانه ای جنوب کرمان را در سال زراعی گذشته 77 هکتار عنوان و اظهار کرد: بر اساس سیاست وزارت جهاد کشاورزی و برنامه ابلاغی 100 هکتار توسعه گلخانه ها، جنوب کرمان در سال زراعی گذشته با بیش از 77 هکتار در توسعه گلخانه ها افزایش سطح داشته ایم که موجب اشتغالزایی 770 نفر در منطقه شده است.

وی عدم تخصیص اعتبار لازم را از مشکلات فراروی توسعه کشت های گلخانه ای عنوان و تصریح کرد: یکی از مشکلات، عدم تحقق 100 درصدی سطح ابلاغی توسعه گلخانه ها، عدم تخصیص اعتبار جهت احداث و پرداخت تسهیلات توسط بانک ها بوده است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ضمن تاکید بر توسعه سطح گلخانه های منطقه اظهار کرد: با توجه به مشکلات خشکسالی در منطقه جنوب کرمان برای صرفه جویی در مصرف آب و استفاده بهینه از خاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنوب کرمان رتبه اول سطح زیرکشت محصولات سبزی و صیفی گلخانه ای کشور را دارد

جنوب کرمان رتبه اول سطح زیرکشت محصولات سبزی و صیفی گلخانه ای کشور را دارد