مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-12سياسي

زمان رسیدگی به پرونده های قضایی باید کاهش یابد


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم توجه به شاخص های سند تحول قضایی، گفت: یکی از این شاخص ها زمان رسیدگی به پرونده ها است که باید سریع تر انجام گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم توجه به شاخص های سند تحول قضایی، گفت: یکی از این شاخص ها زمان رسیدگی به پرونده ها است که باید سریع تر انجام گیرد.

شهرام کرمی در نشست با شورای معاونان، روسا و دادستان های حوزه های قضایی تابعه استان، با تاکید براینکه برنامه های قوه قضاییه با تغییر افراد تفاوت نخواهد کرد و به صورت راهبردی ادامه دارد، اظهارکرد: معیار سنجش عملکرد مسئولان قضایی استان بر اساس عملکرد سند تحول قضایی خواهد بود و موفقیت در آن مبنای ارتقا و تغییر خواهد بود، چرا که این سند نقشه راه و مهمترین برنامه دستگاه قضایی است.

وی افزود: شاخص هایی که در سند تحول قضایی لحاظ شده، حتی اگر برخی از آنها مانند ورودی پرونده، دادگستری به صورت مستقیم در آن دخالت نداشته باشد، اما جزو کارهای تکلیفی است و نباید بر اساس سلایق شخصی با آن برخورد کرد و نادیده گرفته شود.

عالی ترین مقام قضایی استان تصریح کرد: در اجرای برنامه ها علی رغم همه محدودیت ها و مضایق و با قبول شرایط موجود پذیرفته ایم مجری باشیم، بنابراین ضمن پیگیری برای رفع کاستی ها نباید انجام هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان رسیدگی به پرونده های قضایی باید کاهش یابد

زمان رسیدگی به پرونده های قضایی باید کاهش یابد