مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-09سياسي

فصل مشترک پلیس و رسانه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن


فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم از تجلیل از خبرنگاران گفت: فصل مشترک پلیس و رسانه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی است چون پلیس و خبرنگاران در خط مقدم آگاهی بخشی جامعه اند .

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم از تجلیل از خبرنگاران گفت: فصل مشترک پلیس و رسانه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی است چون پلیس و خبرنگاران در خط مقدم آگاهی بخشی جامعه اند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه های استانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران افسران جنگ فرهنگی و جنگ نرم اند که با عزت و اقتدار در تلاشند .

فرمانده انتظامی استان مازندران، با قدردانی از تعامل، همکاری ها، مساعدت ها و پشتیبانی خبرنگاران از پلیس، تصریح کرد: خبرنگاران همچون نیروهای پلیس افرادی تیزهوش هستند و این لازمه کار آنان است .

سردار مفخمی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری به جهاد تبیین با تاکید بر احصاء تهدیدات فرهنگی و اجتماعی توسط پلیس و خبرنگاران، خاطرنشان کرد: به دنبال یک واقعه، پلیس و اصحاب رسانه هر دو به دنبال واقعیت و بیان حق و حقیت اند و در این حوزه خبرنگاران با قلم و نگاه خود می توانند بهترین ها را برای مردم رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل مشترک پلیس و رسانه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

فصل مشترک پلیس و رسانه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن