مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-22اقتصادي

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در آذرماه


رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، فیروزه، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته در نهم آذرماه 1402 در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، فیروزه، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته در نهم آذرماه 1402 در مشهد خبر داد.

یوسف تقی زادگان با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه های طلا، جواهر و گوهرسنگ ها همواره آشنایی واحدهای صنفی ما با ماشین آلات وابسته به این صنعت است تا این واحدها بتوانند از این ماشین آلات شناخت پیدا کرده و برای توسعه کسب و کارشان از آن ها بهره ببرند.

وی در خصوص اهمیت واردات این ماشین آلات و دستگاه های مدرن تصریح کرد: در صورت آشنایی و بهره مندی واحدهای صنفی ما با این دستگاه های مدرن، قطعا به صادرات خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد تصریح کرد: صنعت طلا و جواهر در تجارت جهانی گردش مالی بسیار بالایی دارد، از طرفی مشهد هم از مهم ترین قطب های طراحی جواهرات است پس باید سهم خود را از این تجارت افزایش دهیم.

تقی زادگان بیان کرد: این نمایشگاه در سال های گذشته مستمرا برگزار می شد، اما طی چند سال اخیر به دلیل همه گیری کرونا متوقف شد که به ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در آذرماه

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در آذرماه