مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-08فرهنگي

تازه هایی از رضا عطاران، ستاره اسکندری و علی رهبری


اختتامیه جشنواره رسانه های ایران، آغاز دور جدید اکران فیلم ها، اکران فیلمی با بازی رضا عطاران، اظهارات ستاره اسکندری در روز خبرنگار، درگذشت دو هنرمند، - نقد علی رهبری به جشنواره موسیقی فجر، خبری از راه اندازی عمره در پاییز و بازگشت گردشگران خارجی از رویدادهای فرهنگی هنری هفدهم مردادماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز سه شنبه هفدهم مرداد مراسم روز خبرنگار و اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه های ایران با حضور رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونان در سالن اجلاس سران برگزار شد.

آغاز دور جدید اکران فیلم ها از چهارشنبه 18 مردادماه 6 فیلم جدید راهی اکران می شوند و گیشه سینماها که در این چند ماه بیشتر با کمدی ها رونق گرفته بود، آثار تازه ای را از کارگردان هایی مثل کمال تبریزی و طیف متنوعی از بازیگران میزبانی می کند.

اکران فیلمی با بازی رضا عطاران همچنین فیلم روشن به کارگردانی سیدروح الله حجازی سال 1399 در سی ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد واگرچه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای رضا عطاران به همراه داشت اما بعد از جشنواره وارد فهرست فیلم های مشکل دار شد و نتوانست تا مدت ها مجوز اکران بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه هایی از رضا عطاران، ستاره اسکندری و علی رهبری

تازه هایی از رضا عطاران، ستاره اسکندری و علی رهبری