مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-10بين الملل

کشته شدن سرکرده مزدوران اماراتی در جنوب یمن در حمله القاعده


نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده کشته شدند.

- نیروهای موسوم به کمربند امنیتی وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سرکرده نیروهای موسوم به کمربند امنیتی وابسته به امارات بر اثر انفجار یک بمب در ناحیه مودیه استان ابین در جنوب یمن کشته شد.

بر اساس این گزارش، عبداللطیف السید به همراه همراهانش در انفجاری که کاروان وی را در منطقه وادی عویمران در استان ابین هدف قرار داد، کشته شد.

راجح بکریت یکی از اعضای هیئت شورای انتقالی جنوب در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی، کشته شدن سرکرده نیروهای کمربند امنیتی در ابین را تأیید کرد.

عبداللطیف السید یکی از برجسته ترین فرماندهان امنیتی و نظامی در شورای انتقالی جنوب به حساب می آید که ابین و چندین استان در جنوب یمن تحت کنترل او بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخی رسانه های یمنی، سازمان تروریستی القاعده مسئولیت ترور السید را به عهده گرفته است.

قابل ذکر است که تا کنون ده ها تن از اعضا و رهبران شورای انتقالی جنوب یمن در انفجار مواد منفجره کشته شده اند که مسئولیت تعدادی از آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن سرکرده مزدوران اماراتی در جنوب یمن در حمله القاعده

کشته شدن سرکرده مزدوران اماراتی در جنوب یمن در حمله القاعده