مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-16سياسي

لزوم اطلاع رسانی به موقع در شرایط بروز مشکلات


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: حضور در کنار مردم و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف و مشکلات موجود، ضمن اقناع افکار عمومی می تواند در ارائه راهکار برای حل آن ها مفید و موثر باشد.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: لزوم اطلاع رسانی به موقع در شرایط بروز مشکلات ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: حضور در کنار مردم و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف و مشکلات موجود، ضمن اقناع افکار عمومی می تواند در ارائه راهکار برای حل آن ها مفید و موثر باشد.

جبارعلی ذاکری در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، مشکل کم آبی برخی مناطق استان همچون تبریز و هوراند را از جمله مواردی برشمرد که باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی گفت: برای حل این مشکل باید با تامین تجهیزات لازم و استفاده از تانکرهای آب و البته مدیریت بهینه برای استفاده از این تجهیزات و امکانات، اقدام کرد و از مشارکت و همیاری مردم هم بهره برد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی هم به تنش آبی موجود و قطعی های مکرر آب در برخی شهرها و روستاهای استان اشاره کرد و گفت: سپاه عاشورا، ارتش و شرکت آب و فاضلاب استان برای تامین آب مورد نیاز این مناطق، تانکرهایی اختصاص داده است و با هماهنگی مدیریت بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اطلاع رسانی به موقع در شرایط بروز مشکلات

لزوم اطلاع رسانی به موقع در شرایط بروز مشکلات