مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-01اقتصادي

ضرورت مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار در همدان


مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های شرکت توزیع برق همدان با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار با توجه به افزایش دمای هوا گفت: امیدواریم مردم استان صرفه جویی لازم را در مصرف برق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ایرج افشار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف برق در پیک تابستان اظهار کرد: در فصل تابستان با افزایش درجه حرارت هوا در استان، مشترکین وسایل سرمایشی خود را وارد مدار می کنند که باعث افزایش مصرف برق می شود.

وی با بیان اینکه افزایش مصرف برق تاثیر زیادی در بالا رفتن پیک مصرف استان و کشور دارد گفت: در مناطق جنوبی از ماه های گذشته گرما آغاز شده و کولرهای مشترکین وارد مدار شده و مصرف برق بالا رفته است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های شرکت توزیع برق همدان عنوان کرد: در همدان و شهرهای شمالی که به نسبت سایر استان های کشور خنک هستند، این مسئله دیرتر اتفاق می افتد و اغلب تیر و مردادماه بیشترین گرما در استان را شاهد هستیم که درجه دمای هوا افزایش پیدا می کند.

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار با توجه به افزایش دمای هوا افزود: در سطح استان وقتی درجه حرارت افزایش می یابد با هر یک درجه افزایش دمای هوا، در بخش خانگی حدود سه یا چهار درصد رشد بار را شاهد هستیم و این باعث افزایش پیک با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار در همدان

ضرورت مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار در همدان