مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 21:502023-07-25اقتصادي

سرپرست اداره کل پست استان کردستان معرفی شد


در مراسمی با حضور معاون استاندار کردستان و عضو هیئت مدیره شرکت کل پست، محمد امیدی به عنوان سرپرست جدید اداره کل پست کردستان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره در آیین معارفه سرپرست اداره کل پست استان کردستان بر همکاری با شرکت های دانش بنیان در راستای هوشمندسازی خدمات پستی تأکید کرد.

وی بر انتخاب مدیران شبکه پستی براساس شایستگی افراد تاکید کرد و گفت:  برای توسعه زیرساخت های شبکه پستی باید در راستای افزایش سطح ترافیک و درآمد در کنار ارتقای کیفیت عملیات پستی گام برداریم.

شریف زاده بر همکاری با بخش خصوصی به عنوان یک شریک تجاری تاکید کرد و افزود: استفاده از توان بخش خصوصی به ویژه همکاری با شرکت های دانش بنیان در افزایش هوشمندسازی خدمات پستی و تحول دیجیتال امری ضروری است.

در ادامه رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به قدمت پست و خدمات فراگیر این صنعت در دنیای امروز، نقش پست را در رونق کسب وکارها مهم ارزیابی کرد.

  در این مراسم محمد امیدی به عنوان سرپرست اداره کل پست استان کردستان معارفه و از زحمات قاسم خداویسی در طول مدت مسئولیت اداره کل پست این استان تقدیر شد.

بازدید از بخش های مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست استان، و گفتگوی چهره به چهره با کارکنان از دیگر برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل پست استان کردستان معرفی شد

سرپرست اداره کل پست استان کردستان معرفی شد