مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-19اقتصادي

جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست


مدیر واحد ارتباطات شرکت کروز می گوید: قیمت گذاری دستوری و بدعت های اقتصادی به تمام صنعت خودروسازی لطمه وارد می کند که قطعه سازان و کروز نیز از این آسیب ها مصون نمی مانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کروز، مجتبی نظری مدیر واحد ارتباطات شرکت کروز در نشست خبری که با حضور مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی کروز در حاشیه هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو برگزار شد، با تاکید بر اینکه جایگاه کروز در صنعت قطعه سازی ایران قابل چشم پوشی نیست، گفت: کروز بالغ بر 14 هزار نیروی مشغول به کار دارد که نمی توان از اهمیت این مجموعه در اشتغالزایی چشم پوشی کرد.

وی در همین رابطه یادآور شد: کروز با سرعت خود را توسعه می دهد و اکنون با سه سایت قطعه تولید می کند و این شرکت قصد دارد در برنامه توسعه خود تا 70 درصد قطعات خودرو را داخلی سازی کند.

مدیر ارتباطات شرکت کروز، در رابطه با واحد خودکفایی افزود: در این نمایشگاه گوشه ای از دستاوردهای واحد خودکفایی در سال 1401 گزارش شده است.

جلوگیری از خروج 6 میلیون یورو و وارد کردن صدها کارگاه کوچک تولیدی به چرخه ارزش افروده و تأمین قطعات تنها بخشی از ثمرات این واحد است که مورد توجه بازدید کنندگان، سیاستگذاران اقتصادی و صنعتی و … قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست

جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست