مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-05سياسي

مطالبات و خواسته های مسئولان و مردم در خصوص استان ایلام باید راهبردی باشد


جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: مطالبات و خواسته های مسئولان و مردم در خصوص طرح های استان باید راهبردی باشد که تأثیر آن را تا 15 سال آینده در ایلام ببینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام صبح امروز در نشست شورای اداری استان ایلام، اظهار کرد: مطالبات و خواسته های مسئولان و مردم در خصوص طرح های استان باید راهبردی باشد که تأثیر آن را تا 15 سال آینده در ایلام ببینیم و در راستای نیازمندی های امروز و آینده استان باشد.

  وی افزود: مردم استان با حضور ریاست جمهوری در ایلام به طور قطع استقبال بسیار خوبی از وی انجام خواهند داد، مردم گلایه مندی هایی دارند ولی اثبات کردند پای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه اربعین حسینی پیشران توسعه استان است، گفت: طرح هایی که در حوزه اربعین در استان انجام می شود در راستای توسعه استان است و بخشی از توسعه کشور با نگاه به گذرگاه اربعین باشد.

وی گفت: راه اربعین و زیرساخت های آن زمینه ساز توسعه استان و نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم در اجرای این طرح ها و زیرساخت ها تسریع داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات و خواسته های مسئولان و مردم در خصوص استان ایلام باید راهبردی باشد

مطالبات و خواسته های مسئولان و مردم در خصوص استان ایلام باید راهبردی باشد