مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-18سياسي

امام جمعه دزفول: آبفا در ترمیم خطوط شکسته آب کوتاهی می کند


در شرایطی که آبفا در ترمیم خطوط شکسته آب کوتاهی می کند برخی نقاط با دبه به دنبال آب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام مسعود بهرام پور ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه در مصلای امام علی(ع) دزفول اظهار کرد: در یک هفته گذشته گزارش های مردمی از شکستگی لوله آب در 2 منطقه دزفول از جمله کوی شهید مدرس و مصلای جمعه دزفول ارایه شد که با وجود گذشت چندین روز هیچ اقدام موثری برای ترمیم این لوله ها انجام نشد.

وی در ادامه بیان کرد: لوله آب کوی شهید مدرس یک هفته و لوله آب مصلای جمعه 40 روز است که دچار شکستگی هستند ولی با وجود گزارش های متعدد مردمی به آبفا برای ترمیم این خطوط اقدام موثری انجام نشده است.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه برای تصفیه و انتقال آب هزینه زیادی می شود، گفت: در شرایطی که آبفا در ترمیم خطوط شکسته آب کوتاهی می کند برخی نقاط با دبه به دنبال آب هستند.

وی با بیان اینکه از همه دستگاه های خدماتی مطالبه گری می شود، تصریح کرد: در صورتی که مشاهده شود دستگاهی در دزفول در حق مردم و دفاع از بیت المال کوتاهی می کند به طور قطع با مسوولان آن دستگاه ها برخورد می کنم.

بهرام پور با اشاره با نشست های متعدد با مدیران شهرستان از ابتدای انتخاب خود به عنوان امام جمعه دزفول طی 2 ماه اخیر عنوان کرد: امکان حل مسایل دزفول با همگرایی همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دزفول: آبفا در ترمیم خطوط شکسته آب کوتاهی می کند

امام جمعه دزفول: آبفا در ترمیم خطوط شکسته آب کوتاهی می کند