مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-08اجتماعي

پیش بینی 11 هزار صندلی برای جابجایی زائران اربعین در کرمانشاه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از پیش بینی 11 هزار صندلی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین در استان خبر داد.

- فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی ها و جلسات برگزار شده با انجمن های صنفی حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه 11 هزار و 52 صندلی در ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) از استان کرمانشاه پیش بینی شده است.

وی افزود: این تعداد صندلی در ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس، سواری و مینی بوس های آژانس سرویس دهی شهری آماده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: کل ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر برای جابجایی زوار به خدمت گرفته می شود که تعداد ناوگان اتوبوسی 152 دستگاه با تعداد چهار هزار و 514 عدد صندلی، مینی بوس 182 دستگاه با تعداد سه هزار و 94 صندلی، سواری 400 دستگاه با تعداد یک هزار و 600 صندلی و مینی بوس آژانس سرویس دهی شهری به تعداد 90 دستگاه با یک هزار و 844 دستگاه صندلی، آماده خدمات رسانی به زوار اربعین هستند.

کرمی با اشاره به اینکه جلسات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان به صورت منظم برگزار و هماهنگی های مناسبی بین دستگاه های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده است، گفت: بررسی و ارسال ظرفیت و لیست ناوگان تحت پوشش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 11 هزار صندلی برای جابجایی زائران اربعین در کرمانشاه

پیش بینی 11 هزار صندلی برای جابجایی زائران اربعین در کرمانشاه