مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-07اقتصادي

هرمزی: قطار ملی امسال به تولید انبوه می رسد


مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه در خصوص افتتاح های سال جدید مترو توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در صورت انجام کارها، فرآیند تولید انبوه قطار ملی مترو امسال انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، توسعه مترو در دستور کار مدیریت شهری است و تا پایان سال جاری تعداد زیادی ایستگاه افتتاح و آماده بهره برداری می شود.

تکمیل خطوط در حال انجام است و با محسن هرمزی مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه د رخصوص افتتاحیه ها و اهم اقدامات شبکه مترو تهران در سال 1402 به گفت وگو نشستیم.

  چه ایستگاه هایی امسال  در خط 7 مترو آماده بهره برداری می شود؟ افتتاح ایستگاه میدان کتاب و یک کیلومتر مسیر تونلی(خط 7) از نکات بارز معماری ایستگاه میدان کتاب، نوع طراحی مینیمال آن است که در عین زیبایی ایستگاه، اتفاقاً هزینه های اجرا و بهره برداری آتی از سازه ها را تقلیل می دهد.

البته شاخصه ایرانی – اسلامی بودن در معماری این ایستگاه نیز لحاظ شده است.

حتی نوع نورپردازی سالن ها و معابر داخلی ایستگاه نیز متفاوت از گذشته بوده و این امر ضمن تلطیف فضاهای زیرزمینی، چشم انداز بصری آن را هم زیباتر می سازد.

این ایستگاه ضمن آنکه ارتباط موضوعی منسجم تری با محیط پیرامونی خود برقرار می سازد، در افزایش کیفیت بصری فضاهای شهری نیز نقش آفرینی پررنگتری ایفاء کرده و در عین حال هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزی: قطار ملی امسال به تولید انبوه می رسد

هرمزی: قطار ملی امسال به تولید انبوه می رسد