مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-02اجتماعي

ماجرای عجیب سرقت از سایت عقیم سازی سگ های ولگرد در اهواز


با وجود گذشته حدود دو سال از سرقت تجهیزات سایت عقیم سازی سگ های ولگرد در اهواز تا کنون هیچ خبری از سرنوشت تجهیزات به سرقت رفته نیست و هیچ کدام از مسئوولان مربوطه در شهرداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، چندین سال است که عدم ساماندهی و رها کردن سگ های ولگرد در معابر شهری با ترس و استرس زیاد برای شهروندان به ویژه بانوان همراه بوده و بارها حمله سگ ها علاوه بر آسیب های روحی منجر به آسیب های شدید جسمی و در مورد مرگ شهروند اهوازی شده است.

طبق قانون مسئولیت جمع آوری سگ های ولگرد از سطح شهر به عهده شهرداری ها است و در صورت حمله سگ ها به هر کدام از شهروندان شهرداری باید پاسخگو باشد لذا در صورت شکایت شهروندی باید با دستگاه مسئول برخورد قانونی شود.

بر همین اساس، در سال 98 تدبیر شهرداری اهواز برای رفع این مسئله، راه اندازی سایت عقیم سازی سگ های بلاصاحب بود، اما یک سال از فعالیت این سایت نگذشته بود که تمامی تجهیزات شامل اتاق قرنطینه، اتاق عمل، داروخانه، اتاق معاینه و ریکاوری، کانکس ها، کولر، تجهیزات پزشکی عقیم سازی و .

به شکل عجیبی به سرقت رفت.

با وجود گذشته حدود دو سال از این حادثه تا کنون هیچ خبری از سرنوشت تجهیزات به سرقت رفته نیست و هیچ کدام از مسئوولان مربوطه در شهرداری، اعضای شورای شهر و دستگاه های نظارتی پاسخ قانع کننده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عجیب سرقت از سایت عقیم سازی سگ های ولگرد در اهواز

ماجرای عجیب سرقت از سایت عقیم سازی سگ های ولگرد در اهواز