مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-08بين الملل

جزییات حمله «داعش» از اطراف پایگاه التنف آمریکا


یک منبع نظامی سوری از حمله صبح امروز سه شنبه عناصر گروه تروریستی داعش از اطراف پایگاه التنف آمریکا خبر داد که در اثر آن دو نیروی نظامی کشته شدند.

- یک منبع نظامی سوری از حمله صبح امروز سه شنبه عناصر گروه تروریستی داعش از اطراف پایگاه التنف آمریکا خبر داد که در اثر آن دو نیروی نظامی کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، بقایای عناصر مسلح داعش که در مناطق تحت کنترل ائتلاف بین المللی در بادیه سوریه فعال هستند، از منطقه 55 که پایگاه غیرقانونی التنف آمریکا در مرز مثلث سوریه، عراق و اردن را احاطه کرده است، حمله کردند.

وی که در استان رقه سوریه کار می کند، خبرها پیرامون کنترل نیروهای داعش بر یکی از روستاها در مرز اداری میان دو استان رقه و دیرالزور در شرق سوریه را تکذیب کرد.

پیرامون جزییات این حمله، منبع مذکور گفت، گروهی از بقایای داعش اواخر دوشنبه شب به ایست بازرسی ارتش سوریه در روستای معدان عتیق واقع در شرق استان رقه هجوم آورده و پس از عقب نشینی نگهبانان و پناه گرفتن در یک پایگاه مستحکم، یک کانکس را آتش زدند.

این منبع افزود، تروریست های داعش به سمت خودروها در جاده رقه - دیرالزور تیراندازی کردند و در اثر این تیراندازی که به خودروی حامل سه تن از نیروهای دفاع ملی ارتش سوریه در حال عبور از جاده اصابت کرد، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمله «داعش» از اطراف پایگاه التنف آمریکا

جزییات حمله «داعش» از اطراف پایگاه التنف آمریکا