مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-25اقتصادي

مکان یابی شهرک ایثارگران در اطراف یزد


شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با مکان یابی شهرک مسکونی ایثارگران به منظور تامین مسکن خانواده شهدا و جانبازان و متقاضیان نهضت ملی مسکن در خارج از حریم شهر یزد و اعمال برخی اصلاحات طرح جامع شهرک مسکونی موافقت کرد.

- شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با مکان یابی شهرک مسکونی ایثارگران به منظور تامین مسکن خانواده شهدا و جانبازان و متقاضیان نهضت ملی مسکن در خارج از حریم شهر یزد و اعمال برخی اصلاحات طرح جامع شهرک مسکونی موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه مورخ 12 تیرماه سال 1402 موضوع مکان یابی و طرح جامع شهرک مسکونی واقع در خارج از حریم شهر یزد جهت تامین اراضی مورد نیاز مسکن خانواده شهدا و جانبازان و متقاضیان نهضت ملی مسکن مصوب جلسه آذرماه سال گذشته شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد را با توجه به صورت جلسه مورخ دهم خرداد سال جاری کمیته فنی شماره یک مورد بررسی قرارداد.

شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ضمن توجه به نقشه مورد تایید آب منطقه ای یزد درخصوص نحوه رفع تداخل اراضی با حریم و بستر مسیل های موجود و جایگزینی کانال های هدایت آب های سطحی، با مکان یابی شهرک مذکور موافقت و مقرر کرد طرح جامع با اعمال اصلاحاتی پس از تایید دبیرخانه شورای عالی برای ادامه فرآیند به ستاد شهرک سازی ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی شهرک ایثارگران در اطراف یزد

مکان یابی شهرک ایثارگران در اطراف یزد