مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:512023-08-18سياسي

جانشین وزیر دفاع: فناوری های هوش مصنوعی در خدمت محصولات دفاعی کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته اصفهان با اشاره به ورود صنایع دفاعی به 20 فناوری راهبردی، اظهارداشت: فناوری های دارای هوش مصنوعی در خدمت محصولات دفاعی کشور است و اگر بخواهیم در هندسه نظم جهانی جایگاه بالایی داشته باشیم باید وارد عرصه های علم و فناوری شویم که در صنایع دفاع توجه ویژه ای به آن وجود دارد.

وی گفت: در کنار شور حسینی باید شعور حسینی نیز داشته باشیم، هیهات من الذله جمله طلایی عاشورا است، به این معنی که به هیچ وجه زیر بار ظلم نخواهیم رفت و همه فرهنگ عاشورا در ظلم ستیزی و حق طلبی خلاصه می شود که امام حسین(ع) و یارانش به خاطر آن جان خود را فدا کردند و به اسارت درآمدند.

فرحی افزود: امروز کربلا و عاشورای دیگر است، باید با شناخت، پشت سر حسین زمانه ایستاد و طبق حرف قرآن این شناخت با تقوا به دست می آید تا حق و باطل را تشخیص دهیم.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به صنعت دفاعی بیان کرد: در چهار دهه گذشته، مسیر رو به رشدی را در صنعت دفاعی داشتیم، درحالی که در گذشته فقط مصرف کننده بودیم و حتی نمی توانستیم قطعات دفاعی را در داخل تعمیر کنیم، این نقطه شروع انقلاب اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین وزیر دفاع: فناوری های هوش مصنوعی در خدمت محصولات دفاعی کشور است

جانشین وزیر دفاع: فناوری های هوش مصنوعی در خدمت محصولات دفاعی کشور است