مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-31سياسي

جهاد دانشگاهی، بازوی توانمند دستگاه های کشور


معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان البرز با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با تعهد به رویکردهای علمی و عملی و بهره گیری از پژوهشگران پرتلاش و جوان، - ایسنا/البرز معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان البرز با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با تعهد به رویکردهای علمی و عملی و بهره گیری از پژوهشگران پرتلاش و جوان، جزو پیشروترین مجموعه های پژوهشی در سطح کشور، منطقه و در بعضی موارد جهان بوده است، گفت: جهاددانشگاهی دستاوردهای موفق علمی چون تحقیقات در زمینه سلول های بنیادی را به جامعه عرضه کرده است.

دکتر ندا رحیم پور در آستانه فرارسیدن چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در گفت و گو با ایسنا افزود: جهاددانشگاهی حلقه اتصال بین صنعت و دانشگاه بوده و در بسیاری از فعالیت ها و اقدامات موثر و کاربردی، نقش مهمی در کشور ایفا کرده است.

این نهاد در بحث سلول های بنیادی و بانک خون بند ناف نه تنها در سطح کشور، که در منطقه و بین الملل یکی از پیشروترین مجموعه های علمی و پژوهشی است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی با اشاره به نقش پررنگ جهاد دانشگاهی درحوزه های پژوهشی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از بدو تاسیس تاکنون همواره حامی پژوهشگران جوان و خلاق بوده و توانسته نیروهای موفقی را تربیت کرده و به جامعه، مراکز علمی و دانشگاهی معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی، بازوی توانمند دستگاه های کشور

جهاد دانشگاهی، بازوی توانمند دستگاه های کشور