مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 06:102023-08-16پزشكي

نذرِ شیرین به تلخی دارو


با شرکت در پویش نذر دارو بیاییم داروهای مازاد دارای تاریخ منازل را برای کاهش درد و التیام زائران مسیر بهشتی اربعین اهدا کنیم.

- خبرگزاری فارس مازندران- قربانعلی مسافر پویش نذر دارو یکی از اقدامات ارزشمند و اثرگذاری است که یک خیر جاری بوده و در مدت زمان کوتاه عمر خود توانسته آثار بزرگی از خود بر جای بگذارد.

معمولا مادران هر خانه برای خود در قفسه های یخچال یک داروخانه کوچک خانگی دارند که برخی از داروهای آن به کار نمی آید و آن قدر مصرف نمی شود تا تاریخ انقضای آن فرا می رسد.

در پویش نذر دارو توانمندی و سرمایه افراد مطرح نیست و هر عضو خانواده می تواند داروهای مازاد دارای تاریخ موجود در منازل خود را که به کارشان نمی آید برای این امر معنوی و خیر اهدا کند.

البته نذورات انواع و اهداف مختلف دارند و هر فرد به نحوی خواسته های مادی و معنوی خود را با نذر، احسان و انجام کارهای خیر از خداوند می خواهد و در این مسیر به ائمه معصومین(ع) متوسل می شود.

در نذر دارو هدف سلامتی عموم افراد جامعه است و زمینه برای درمان افراد نیازمند و آسیب دیده فراهم می شود تا جامعه ای سالم، شاداب و به دور از بیماری داشته باشیم.

با توجه به در پیش بودن پیاده روی میلیونی اربعین برای عرض ارادت به سالار شهیدان و یارانش باوفایش، بسیج جامعه پزشکی و سلامت نیز در اقدامی جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذرِ شیرین به تلخی دارو

نذرِ شیرین به تلخی دارو