مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:052023-07-29اقتصادي

از رد گرانی سفر به کیش و قشم تا وعده وام به مسافران


مدیرکل گردشگری شورای عالی مناطق آزاد هرچند مصرانه معتقد است «سفر به مناطق آزادی چون کیش، چابهار و قشم گران نیست و قیمت ها مناسب قاطبه جامعه است»، - مدیرکل گردشگری شورای عالی مناطق آزاد هرچند مصرانه معتقد است سفر به مناطق آزادی چون کیش، چابهار و قشم گران نیست و قیمت ها مناسب قاطبه جامعه است ، با این حال از پیگیری طرح سفر کارت با پرداخت وام برای مسافران مناطق آزاد خبر داد.

با وجود نقدهایی که به مدیریت گردشگری در مناطق آزاد می شود و کمبودهایی که در بخش زیرساخت این مناطق وجود دارد، اما محمدفرزاد میرزایی قلعه ـ مدیرکل گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی ـ معتقد است گام های جدی برای اصلاح این وضعیت برداشته شده است تا از سلیقه محوری ها فاصله گرفته و گردشگری ریل گذاری شود.

بر همین اساس هم امسال 70 میلیارد تومان برای بودجه گردشگری مناطق آزاد درنظر گرفته شده که به گفته میرزایی برای نخستین بار بوده که بودجه مستقلی به گردشگری و میراث فرهنگی مناطق آزاد اختصاص یافته است.

مدیرکل گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، هرچند این بخش را مسؤول رفع مشکلات حمل و نقل مناطق نمی داند، پاسخی برای گرانی هزینه سفر به مناطق آزاد و دسترسی های محدود به این مناطق ندارد، اما می گوید برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رد گرانی سفر به کیش و قشم تا وعده وام به مسافران

از رد گرانی سفر به کیش و قشم تا وعده وام به مسافران