مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-20ورزشي

نخستین کاپیتانی سید در قهرمانی مردان آسیا / رونمایی از چهاردهمین


سیدمحمد موسوی در دیدار ایران و هنگ کنگ نخستین کاپیتانی خود در رقابت های قهرمانی مردان آسیا را تجربه کرد تا تعداد کاپیتان های ایران (سرگروه) در این مسابقات به عدد 14 برسد.

- ارومیه- سیدمحمد موسوی در دیدار ایران و هنگ کنگ نخستین کاپیتانی خود در رقابت های قهرمانی مردان آسیا را تجربه کرد تا تعداد کاپیتان های ایران (سرگروه) در این مسابقات به عدد 14 برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023 مقتدرانه هنگ کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد.

در این مسابقه که 135 مین نبرد والیبال ایران در قهرمانی مردان آسیا بود، سید محمد موسوی به عنوان کاپیتان در تیم ملی والیبال ایران ایفای نقش کرد که نخستین کاپیتانی سید در این مسابقات محسوب می شود.

پیش از این و در مجموع 134 بازی تیم ملی والیبال ایران در 19 دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا، 13 بازیکن به عنوان کاپیتان حضور داشتند که اصغر نایینی در 22 مسابقه این وظیفه را برعهده داشته است و رکورددار است.

پیمان اکبری با کاپیتانی در 21 دیدار، علیرضا نادی در 16 مسابقه و سعید معروف با کاپیتانی در 15 جدال ایران در رتبه های بعدی این داده آماری قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کاپیتانی سید در قهرمانی مردان آسیا / رونمایی از چهاردهمین

نخستین کاپیتانی سید در قهرمانی مردان آسیا / رونمایی از چهاردهمین