مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-17اقتصادي

تحقق 45 درصدی بودجه شهرداری نکا


شهردار نکا از تحقق 45 درصدی بودجه شهرداری نکا خبر داد و گفت: بودجه شهرداری نکا در سال جاری 185 میلیارد تومان بود که 40 درصد یعنی 75 میلیارد تومان محقق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، موسی خلیلی شهردار نکا  بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بزرگداشت هفته خبرنگار و سالروز ورود آزادگان اظهار کرد: همه تلاش ما در طول این مدت عمران و آبادانی شهر نکا با خرد جمعی بود و در کار شاید نقص و ضعف باشد، اما شعار ندادیم و پروژه ای تعریف نکردیم که از عهده آن برنیاییم.

وی افزود: کار برای مردم لذت بخش است و اعتماد عمومی مردم برای ما اولویت بود و هست و همه تلاش ما برای افزایش رضایت و رفاه عمومی در جامعه و در بین شهروندان است و شهرداری نیازمند کمک رسانه است.

شهردار نکا با بیان اینکه پتانسیل بالایی در شهرداری و فعالیت های آن وجود دارد، یادآور شد: نیاز است که با کمک رسانه برای پیشبرد امور تلاش شود و در این بخش باید با همراهی و همگامی رسانه موفق عمل کنیم.

خلیلی گفت: بودجه شهرداری نکا در سال جاری 185 میلیارد تومان بود که 40 درصد یعنی 75 میلیارد تومان محقق شد و  همچنین حقوق و مزایا کارکنان هم به موقع پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: بهسازی آرامستان از جمله پروژه های امسال بود که در هفته دولت افتتاح می شود و تکمیل و بهره برداری ساختمان غسالخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 45 درصدی بودجه شهرداری نکا

تحقق 45 درصدی بودجه شهرداری نکا